Cennik

Ze względu na to, że zakres usług copywriterskich jest szeroki, a każde zlecenie należy dopasować indywidualnie do potrzeb i branży, cennik copywritera jest elastyczny.

Może się różnić w zależności od:

  • rodzaju tekstu,
  • długości (ilości znaków ze spacją),
  • tematyki,
  • terminu wykonania,
  • częstotliwości współpracy,
  • konieczności wcześniejszego przygotowania się, polegającego na reaserchu danej tematyki.

Do każdego zlecenia podchodzę więc indywidualnie, aby w pełni dopasować wieloletnie doświadczenie w branży i umiejętności do Twoich potrzeb. Ceny copywritingu podlegają również negocjacjom. Wspólnie przedyskutujemy wszystkie opcje, aby uzyskać rezultat, który w pełni zadowoli obie strony. Jeśli więc potrzebujesz :

  • merytorycznych tekstów na swoją stronę internetową, które sprzedają;
  • porywających haseł reklamowych;
  • stworzenia rozpoznawalnej nazwy firmy;
  • kreatywnych scenariuszy reklam;
  • strategii marketingowych;
  • szkoleń dla Twojego zespołu i nie tylko…

Zapraszam do kontaktu!

Jestem pewien, że wspólnymi siłami stworzymy niepowtarzalny projekt, który przyczyni się do sukcesu Twojej firmy.

Cennik takich treści jak: artykuły czy wpisy blogowe ustalany jest na podstawie liczby znaków ze spacjami.

Natomiast hasła reklamowe, slogany czy nazwy – od włożonej inwencji twórczej i złożoności tematu. Czasem przypomina to prawdziwą sztukę!

Dokładna wycena jest więc uzależniona od charakteru zlecenia. Napisz do mnie i wskaż, jakiej usługi copywriterskiej potrzebujesz.

Razem ustalimy cenę, która miło Cię zaskoczy.

Chcesz poznać dokładne ceny?

Chcesz zostać dobrym copywriteremDołącz do społeczności naszego kursu.
Więcej
close-image