Wartość dla klienta, korzyść dla Ciebie
Dajesz wartość – zarabiasz.
Content writing to właśnie inwestycja w zadowolenie klienta. Dajesz mu to, co masz najlepszego – wiedzę, uwagę, pomysły. A on już będzie wiedział, jak Ci się odwdzięczyć – może coś kupi, może poleci Cię innym, może zaproponuje Ci duże zlecenie.
Jak możesz dać coś od siebie klientowi? Podziel się swoją wiedzą i pomysłami na blogu. Stwórz ekspercką książkę albo potrzebny poradnik. Przygotuj wartościowy newsletter. Zrób użyteczny katalog.
Brzmi jak trudne zadanie?
Nic się nie martw – zadam Ci tylko kilka pytań i wrócę z propozycją gotowego tekstu. Napiszę go tak, żeby był jak najbardziej Twój.
To co? Chcesz dać klientowi coś od siebie i zobaczyć, jak Ci się odwdzięczy?
Zapraszam 🙂
Usługi

