freelancer

Piotr Rychlicki

0.0/5 (0 Opinie)
Jest z nami od 4 lipca 2020

łączę_wyrazy

Pracę w reklamie zaczynałem w roku 1995, kiedy internet jeszcze nosiło się wiadrami, a ludzie wierzyli, że wszystko przeczytane w gazetach i obejrzane w TV to szczera prawda. Miałem okazję obserwować zmieniający się rynek reklamowy i ewolucję postaw konsumenckich. Ciągle uczę się czegoś nowego i, mimo upływu lat, moja praca nadal sprawia mi wiele radości.

Podczas 25 lat pracy miałem okazję robić prawie wszystko dla najrozmaitszych klientów z najrozmaitszych branż i stron świata. Oto skrócona (by nie zanudzić Czytelnika) lista.

Co robiłem:
• Hasła i teksty do materiałów reklamowych, marketingowych i informacyjnych: ogłoszenia prasowe, broszury, ulotki, plakaty
• Koncepcje materiałów POS i nietypowych nośników reklamowych
• Scenariusze reklam telewizyjnych i radiowych
• Nadzór kreacyjny nad realizacją filmów i spotów reklamowych oraz materiałów interaktywnych
• Scenariusze akcji promocyjnych
• Skrypty telemarketingowe dla pracowników infolinii
• Tworzenie i redagowanie materiałów komunikacji wewnętrznej dla klientów: czasopisma firmowe, newslettery
• Teksty i scenariusze materiałów telesprzedażowych
• Scenariusze eventów firmowych i imprez integracyjnych
• Drobne formy: kartki świąteczne, zaproszenia
• Research: orientacja w rynku, trendach i konkurencji klienta; nowatorskie gadżety i nośniki reklamy

Dla kogo (branże/produkty):
• Motoryzacja: producenci i podmioty z sieci dealerskiej
• Farmacja: Leki OTC, leki na receptę, suplementy diety, produkty medyczne, sprzęt medyczny (lekko licząc kilkaset projektów
w ciągu 6 lat)
• Koncerny paliwowe: fuzje i prywatyzacja
• Oleje silnikowe
• Produkty dla zwierząt: obroże i środki przeciwko insektom
• Środki ochrony roślin
• Technika budowlana: maszyny i urządzenia, rozwiązania konstrukcyjne, chemia budowlana,
• Branża higieniczna: chusteczki, papiery, czyściwa i podajniki; mydła i środki dezynfekujące/myjące i dozowniki – dla przemysłu
i segmentu HoReCa
• Osprzęt elektryczny: łączniki, szafy, systemy inteligentnego domu
• Branża incentive: B2B – kupony podarunkowe

Bogaty w te doświadczenia, nie boję się wyzwań, terminów, nietypowych zleceń. Oswajam słowa, a one jedzą mi z ręki.

Usługi

Service
  • 0.0/5 (0)
  • 0 w Kolejce