logobialagora

Nauczę Cię jak dobrze zarabiać na pisaniu.

Masterclass z Jarkiem Kaniewskim, jednym z najbardziej doświadczonych copywriterów w Polsce, autorem hasła "Pij Mleko. Będziesz wielki."

Dam Ci ważną życiową radę. Ta rada nic nie kosztuje. Możesz z niej skorzystać, albo możesz
ją olać. Proszę Cię tylko o jedno - przeczytaj ten tekst do końca.

Domyślam się, że skoro jesteś na tej stronie to interesujesz się copywritingiem. Nie trzeba być Sherlockiem Holmesem żeby dojść do takich wniosków.

Powiedz mi, ale tak szczerze, czy Ty tak naprawdę wiesz czym jest ten cały copywriting?
Skup się, bo prawidłowa odpowiedź to klucz do sukcesu w tym zawodzie.

Copywriting to język, którym biznes komunikuje się ze swoimi klientami. I co ciekawe - większość przedsiębiorców nie potrafi rozmawiać w tym języku. Żeby się porozumieć potrzebują tłumaczy. W przeciwnym razie, choćby mieli najlepsze produkty, choćby świadczyli najlepsze usługi, to nikt się o nich nie dowie.

To dlatego potrzebują nas - copywriterów. Desperacko potrzebują naszych usług.

Jesteśmy tłumaczami. Naszym zadaniem jest zrozumieć produkt czy usługę, by z pozyskanej wiedzy wyłuskać informacje, które przemówią do klientów i skłonią ich do działania.
To jest esencja skutecznego copywritingu.

Większość copywriterów na rynku tylko udaje, że potrafi rozmawiać językiem klientów. Znają poszczególne słowa, nauczyli się z książek kilku formułek, ale gdy przychodzi chwila prawdy - okazuje się, że ich teksty i hasła są ignorowane.

Copywriting Masterclass to szkoła, która nauczy Cię prawdziwego copywritingu. Twoje teksty będą skutecznie przemawiać do odbiorców. Dzięki temu zostaniesz poszukiwanym na rynku i dobrze opłacanym copywriterem.

To solidny, starannie przemyślany program, który od podstaw wprowadzi Cię w arkana tego rzemiosła.

A rzemiosła najlepiej się uczyć od mistrza.

Cześć,
jestem Jarek

Jestem copywriterem. Od ponad 20 lat tworzę reklamy, teksty i hasła dla największych marek.
Moje hasło "Pij Mleko. Będziesz Wielki."przeszło
do historii polskiej reklamy.

Proponuję Ci wspólną podróż przez świat słów, myśli, obrazów i dźwięków. Będę Twoim towarzyszem i przewodnikiem. Będziemy szli szlakami, które odkrywałem przez 20 lat mojej kariery zawodowej. Będziemy eksplorować różne obszary pracy copywritera. Będą wykłady, webinaria, warsztaty, spotkania grupowe i sesje Q&A.

Będzie trochę teorii, ale królować będzie praktyka. Zmierzymy się z prawdziwymi projektami - zadaniami, z którymi copywriterzy mają do czynienia na co dzień. Będziemy pisać teksty marketingowe, wymyślać hasła i nazwy marek, tworzyć scenariusze reklam i rozkładać na czynniki pierwsze struktury skutecznych tekstów sprzedażowych.

Podczas kursu opowiem Ci o moich własnych doświadczeniach oraz o wnioskach, które z nich wyciągnąłem. Wyposażę Cię w długą listę sprawdzonych technik i metod, które będziemy razem testować. To jest droga na skróty, do miejsca, w którym ja się dziś znajduję.

Czy każdy może zostać copywriterem?

Konkretna wiedza
bez zbędnego bullshitu

Mówmy sobie na Ty

Wiem, jakiego wsparcia ode mnie potrzebujesz. Moi studenci chwalą ten kurs copywritingu za dobrze przemyślaną strukturę, która krok po kroku wprowadzi Cię w zawód.

Będzie wesoło, będzie ciekawie, będzie intensywnie. Zadania, które będziesz otrzymywać pozwolą Ci za każdym razem dokładnie przetestować zdobywaną wiedzę.

Z każdą lekcją i z każdym zadaniem staniesz się coraz bardziej świadomym i bardziej dojrzałym copywriterem. Podczas kursu będę po prostu Twoim starszym kolegą po fachu, który chce Ci pomóc i wesprzeć Cię swoim doświadczeniem.

Potrzebujesz copywritingu w swojej pracy?

Pracujesz w firmie, w której na co dzień posługujesz się tekstem? Piszesz e-maile, oferty, listy sprzedażowe, posty na bloga?A może prowadzisz firmowy profil w Social Media?

Powiedz mi, ale tak szczerze:

Czy rzeczywiście wiesz co robisz? A może to wszystko to tak naprawdę wolna amerykanka? Hmm?

Naucz się wykorzystywać copywriting do skutecznej komunikacji ze swoimi klientami. Pisz oferty, które rzeczywiście generują sprzedaż. Używaj tych samych technik i metod, z których korzystają najlepsi copywriterzy na świecie.

Zbuduj w sobie pewność, którą poczujesz za każdym razem, gdy siądziesz do klawiatury komputera. Pewność, że doskonale wiesz, co masz napisać.

Pomogę Ci wystartować w tym zawodzie

Freelancing to nie tylko leżenie z laptopem w hamaku (chociaż też). To przede wszystkim odpowiedzialne prowadzenie swojego własnego biznesu.

Podpowiem Ci, jak radzić sobie w roli wolnego strzelca, jak pozyskiwać klientów, jak z nimi rozmawiać, jak negocjować stawki, jak skutecznie promować swoją markę. Twoim nauczycielem będzie freelancer, który robi to już od 15 lat.

To dość dobre źródło informacji, prawda? Dam Ci narzędzia i mindset, których Twoi „bardziej doświadczeni koledzy” nie mają i być może nigdy nie otrzymają.

CO DA CI
TEN KURS?

Dowiesz się m.in:

Jak zostać ekspertem i zacząć
dobrze zarabiać na copywritingu

Copywriting to dla wielu praca marzeń. To umiejętność, która
zwiększa sprzedaż praktycznie w każdym biznesie. Ten kurs krok po
kroku
wprowadzi Cię w tajniki skutecznego copywritingu.

Jak rozpoznać DNA potrzeb
każdego Twojego klienta

Będziemy pracować nad tym jak dobrze zrozumieć różne poziomy
potrzeb klientów. Jak je rozkodować i świadomie budować
skuteczną komunikację marketingową.

Jak klonować sukcesy, stosując
sprawdzone metody pisania

Podczas mojego kursu copywritingu nauczę Cię wielu sprawdzonych
technik copywriterskich. Pomogę Ci momentalnie zacząć tworzyć
lepsze reklamy i teksty. Poznasz też moją autorską metodę O'PEN.

Jak tworzyć historie,
które poruszają emocje

Copywriting to na szczęście nie tylko wyuczone formułki i metody.
Tutaj w cenie jest także Twoja kreatywność. Pokażę Ci, jak ją
wyzwolić, jak o nią dbać i czerpać z niej jak najwięcej korzyści.

Jak budować swój autorytet
i zdobywać coraz lepsze zlecenia

Droga od początkującego copywritera do eksperta w swojej branży
nie musi ciągnąć się w nieskończoność. Podpowiem Ci, jak i gdzie
znaleźć swój styl i własną niszę.

Jak zarabiać kilka tysięcy złotych
za JEDNO słowo

Tak, to też jest możliwe.

Jak zostać copywriterem,
któremu klienci ufają w 100%

Bo tak naprawdę tylko tacy copywriterzy liczą się na rynku.

Aż 6 obszarów tematycznych

w 3 tygodniowych modułach.

W sumie aż 18 tygodni kursu.

Mindset copywritera, czyli solidne, niezachwiane podstawy

Dam Ci podstawy do tego, byś mógł spojrzeć klientowi prosto w oczy i powiedzieć – „Wiem jak zrobić ten projekt dobrze”. A klient dostrzeże w tych oczach pewność i Ci zaufa. 

Sztuka sprzedaży tekstem,
czyli tajniki skutecznego pisania

Nauczę Cię sprawdzonych technik perswazyjnych, dzięki którym możesz z produktu, który zalega na półkach, zrobić prawdziwy hit sprzedażowy.

Pisz jak rasowy copywriter,
czyli Metoda O’pen i inne techniki

Nawet jeżeli do tej pory pisanie było dla Ciebie trudne lub nie podobało Ci się to, co piszesz – teraz to się zmieni.

Bierzemy teksty na warsztat,
czyli nauka na przykładach

Weźmiemy na warsztat różne typy tekstów copywriterskich i krok po kroku będziemy zajmować się ich pisaniem. Pokażę Ci przykłady moich własnych projektów i opowiem Ci, jak powstawały.

Copywriting kreatywny,
czyli to, co tygrysy lubią najbardziej

Hasła reklamowe, tag line’y, naming, reklamy radiowe i telewizyjne, scenariusze promocji konsumenckich i wiele wiele, więcej. Klienci również potrzebują copywriterów, którzy wiedzą jak zrobić tego typu projekty. 

Zbuduj swój copywriterski biznes czyli jak zarabiać dobre pieniądze

Chcę, aby pieniądze zainwestowane w ten kurs szybko Ci się zwróciły. Czasami  wystarczą jeden czy dwa projekty.  Opowiem Ci, jak zdobywać zlecenia i jak szybko zbudować swoją markę w tej branży.

Oferta specjalna! Odbierz kupon rabatowy na 200 PLN

Dla kogo jest
Copywriting Masterclass?

  • Dla wszystkich, którzy chcą zostać copywriterami i nie chcą ugrzęznąć w bagnie tanich zleceń tekstów „pod SEO.”
  • Dla copywriterów, którzy natrafili na mur w swojej karierze i potrzebują się przebić na drugą stronę.
  • Dla właścicieli firm i ich pracowników, którzy chcą nauczyć się przemawiać do swoich klientów  głosem, który będzie generował dla nich sprzedaż.

Wykłady i warsztaty na żywo
i spotkania z ekspertami z branży

Liveline to spotkania na  on-line, które odbywają się raz w miesiącu.
W zależności od tematu spotkania mają formę wykładów, warsztatów lub wywiadów z zaproszonymi gośćmi. Stałym elementem Liveline jest Marketingowy Satsang, podczas którego odpowiadam na przesłane wcześniej pytania uczestników kursu. Wszystkie Liveline'y są archiwizowane i masz do nich dostęp w dowolnym czasie. 

LIVEline

L

V

V

Spotkania, podczas których możesz mnie pytać o wszystko.

smartmockups_kcah47vq

Upgrader.pl to magazyn blogowy, którego redakcja składa się wyłącznie z kursantów Copywriting Masterclass. Dzięki niemu możesz w praktyce wykorzystywać wiedzę, którą zdobędziesz podczas kursu. Zamiast pisać swoje pierwsze teksty do szuflady, od razu masz okazję budować swoje portfolio i warsztat content writingowy pod okiem doświadczonych mentorów.

Kupując kurs otrzymujesz też dożywotni dostęp do naszej prywatnej facebookowej grupy.

Nigdzie indziej nie spotkasz tylu pozytywnie zakręconych na punkcie copywritingu ludzi.
Ta grupa jest rzeczywiście magiczna.

mug1

Slogaton to już tradycja kursu Copywriting Masterclass.
Co miesiąc możesz brać udział w kreatywnym turnieju na najlepsze hasło reklamowe.

Poziom zabawy jest bardzo wysoki, a emocje jeszcze większe. Nagrodami są prywatne sesje coachingowe ze mną oraz udział w Wielkim Finale, w którym do wygrania jest 5 miejsc na kameralnych, weekendowych warsztatach ze mną, które odbędą się w klimatycznej, górskiej chacie z bali.

A co o kursie
mówią inni uczestnicy?

Małgorzata Łuczaj

Małgorzata Łuczaj

Przede wszystkim ogromny szacunek do Ciebie za merytoryczne przygotowanie. Wszystko dograne, bez lania wody. Jestem pod dużym wrażeniem wiedzy, którą posiadasz i wiary w nas, jako kursantów, że damy radę:) Dużym plusem jest możliwość spróbowania kilku rzeczy i sprawdzenia, jaki styl odpowiada kursantowi najbardziej. Jesteś bardzo pozytywnym i inspirującym człowiekiem, co bardzo mi się udzielało.

W żadnym razie jednak nie żałuję decyzji o kursie, uważam, że świetnie trafiliśmy, jestem bardzo usatysfakcjonowana i wdzięczna 🙂

Arkadiusz Jażdżejewski

Arkadiusz Jażdżejewski

Dla mnie uczestnictwo w kursie Copywriting Masterclass to był intensywny i produktywny czas. Jarek Kaniewski przekazał nam nie tylko podstawy i teorię copywritingu, ale co najważniejsze - dzieląc się swoim doświadczeniem - przygotował nas do praktycznej pracy w copywritingu.

Oprócz wyselekcjonowanej i przefiltrowanej przez niego wiedzy otrzymaliśmy zestaw gotowych do użycia rozwiązań i autorskich metod, jakie Jarek sam stosuje w swojej pracy. Pracowaliśmy na autentycznych briefach i braliśmy udział w prawdziwych projektach. Naprawdę było bardzo blisko, by pierwsze pieniądze zarobić już w ramach kursu podczas pracy nad zleceniami Klientów Jarka. (Klienci wiedzieli, że to my pracujemy nad ich projektem ;).

Śmiało mogę polecić kurs copywritingu osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z copywritingiem, jak i już pracującym w branży reklamowej, marketingowej.

Oczywiście przekazana przez Jarka wiedza, to coś, czego nie da się wycenić (Przynajmniej od razu ;). Ale jeśli mierzyć kurs copywritingu jakimikolwiek wymiernymi efektami, to zostało mi po nim ponad 1,5 GB przydatnych plików, wartościowych nagrań video, konstruktywnych przykładów, praktycznych formularzy i skutecznych tekstów do których zawsze będę mógł wrócić.

Monika Pinkowska

Monika Pinkowska

Podczas kursu Copywriting Masterclass było przede wszystkim mnóstwo praktycznych ćwiczeń, często trudnych (dla mnie), ale to tylko mobilizowało mnie, żeby zrobić je jak najlepiej. Jarek dał nam narzędzia, które używam teraz stale w pracy. Ceniłam sobie konsultacje jeden na jeden, bo nie zawsze mam śmiałość, aby mówić na forum. Dostawałam wskazówki konkretnie dla mnie i pod kątem mojej pracy zawodowej. Zawsze mogłam liczyć na pomoc, fachową i szczerą informację zwrotną od Jarka. Po szkoleniu nabrałam wiary w siebie i po prostu piszę lepsze teksty. Dziękuję!

Dagmara Żabińska

Dagmara Żabińska

Nie mogłam się oderwać od Twoich lekcji i warsztatów. Jesteś tak pozytywną osobą, że poczucie przyjaźni, opieki oraz to, że dzielisz się z nami tajnikami swojej pracy powoduje, że traktujemy Cię, jak najlepszego przyjaciela - wiecznie uśmiechniętego i budującego w nas poczucie własnej wartości.

Irena Czerska

Irena Czerska

Uwielbiam ten kurs między innymi za: ilość wiedzy, merytorykę treści, logikę ułożenia materiału, formę przekazu. Zrobiłam niechcący eksperyment. W drugim tygodniu kursu napisałam tekst na stronę główną. W 10 tygodniu zabrałam się za niego raz jeszcze. Mam oba te teksty - różnica kolosalna. Cogito ergo scribo -naśladując klasyka 😉 nie wyobrażam sobie inaczej! dziękuję!

Justyna Dystrych

Justyna Dystrych

Będziesz płakać, gdy go skończysz. Bo się skończył.

Klaudia Plenzler

Klaudia Plenzler

Panie Jarku bardzo dziękuję za ten kurs. Miałam tyle wątpliwości, niepotrzebnie. Jest on dla mnie fascynującą przygodą. Nie wiem co jeszcze mnie czeka (zaczynam 5 moduł) ale póki co to była najlepsza życiowa decyzja.
Poza ty kurs jest zrobiony profesjonalnie a wiedza wykracza poza obszar pisania 🙂

Michaela Fuchs

Michaela Fuchs

Copywriting Masterclass to niezwykła szkoła copywritingu. Uczę się, doskonalę swoje umiejętności i jednocześnie mogę budować swoje portfolio.

Magda Jóźwicka

Magda Jóźwicka

Dla mnie najważniejsze jest to, że kurs motywuje do działania!

Maciej Dąbkowski

Maciej Dąbkowski

Okazało się, że dołączenie do grona kursantów Jarka było jedną z najlepszych, podjętych ostatnio przez mnie decyzji. Kurs Jarka najkrócej mógłbym określić starym, polskim powiedzeniem, zadaptowanym później na potrzeby reklamy przez pewnego producenta "sosów" i "dań" w proszku: Co Jarek, to Jarek.
Ten kurs nie tylko pchnie Ciebie na właściwy tor copywriterski, ale jeszcze zachęci do poszukiwań, samorozwoju i zgłębiania tematu, rzekłbym: nie tylko copywritingu ale całościowo człowieka (w warstwie 'psyche'). That's it!

Tomasz Ostojski

Tomasz Ostojski

Kurs działa - zarobiłem już pierwsze pieniądze! Dziękuję.

Dominik Rusinek

Dominik Rusinek

Przez pierwsze 4 tyg kursu moje wrażenie to: lekkość. I to jest super. To jest sam miód. Ogląda się jak serial.

Aleksandra Hekert

Aleksandra Hekert

Bardzo dobry kurs. Długi i wymagający, ale za to pokrył absolutnie wszystkie tematy i zagadnienia jakie chodziły mi po głowie i z jakimi już miałam do czynienia w swoich dotychczasowych projektach. Uwielbiam lekkość i poczucie humoru Jarka, chmurki z komentarzami w trakcie lekcji, jego naturalność i oczywiście ogrom wiedzy i doświadczenia. Polecam każdemu copywriterowi, który jeszcze nie wie, że innowacyjne rozwiązania są żałosne i który wciąż pisze „robimy, projektujemy, myślimy, dostarczamy, uważamy” w zakładce „o nas”.

Grzegorz Pawelski

Grzegorz Pawelski

Skoro to czytasz pewnie pojawiła się taka myśl w twojej głowie. Byłem w podobniej sytuacji co ty. Biłem się z myślami czy to na pewno dla mnie. Do momentu aż nie powiedziałem sobie, że nie dowiem się dopóki nie spróbuje. I już po kilku lekcjach stwierdziłem, że nie podjąłem złej decyzji. Skończyłem ten kurs. Posiadam tyle wiedzy, że aż ciężko ją ogarnąć. Ale czy nie właśnie tego oczekujesz? Myślę, że tak. Dlatego jeśli masz tylko chęci. Bo tylko tyle Ci wystarczy. Wybierz ten kurs. Reszty dowiesz się jak już przejdziesz na tę stronę. Najgorszą rzeczą w tym kursie jest to, że się kończy. Po tylu godzinach lekcji wchodzisz w jakąś relacje z Jarkiem. Więc jeśli masz możliwość, nie zastanawiaj się 🙂

Katarzyna G.

Katarzyna G.

Bardzo się cieszę, że zdecydowałam się na udział w Twoim kursie, choć początkowo się wahałam. Nie byłam pewna, czy copywriting jest dla mnie i czy chcę inwestować w to pieniądze. Po pierwszych zajęciach nie miałam już wątpliwości. Czułam, że to jest pasjonująca przygoda i najprawdopodobniej zaczyna się nowy rozdział mojego zawodowego życia. Przez cały czas trwania kursu było widać, że uczciwie podchodzisz do swojej pracy i przekazujesz nam wiedzę i doświadczenie, które zdobyłeś przez lata pracy. Zaletą Twojego kursu jest duża ilość praktyki. Wszystkie zadania domowe były realnymi projektami copywriterskimi, które później omawialiśmy na indywidualnych spotkaniach. Bardzo wysoko je oceniam.

Anna Habina

Anna Habina

Szczerze? Odkryłam słowo COPYWRITING i mniej więcej na czym to polega zaraz po Nowym Roku. Stwierdziłam "fajne, mogłabym to robić". Ale co dalej? Jak się za to zabrać? Oto przyszło olśnienie z FB, COPYWRITING MASTERCLASS, kliknęłam, nie miałam czasu żeby czytać do końca, dostałam zielone światło od męża, że z fakturą spoko, bierzemy (choć wtedy też nie czaił co to jest)... i tak zaczęłam kurs copywritingu.

Twoją pełną ofertę przeczytałam dopiero kiedy pisaliśmy listy sprzedażowe 😀 Po prostu zadziałał instynkt; tak jak wtedy kiedy zapisywałam się na kurs wspinowy, na którym poznałam Tomka, mojego męża.

Nie miałam pojęcia do końca, za co zapłacę. Teraz wiem że wiedza, którą otrzymałam, jest warta znacznie więcej. Nie cukrzę i nie zamierzam, piszę szczerze. Zawsze. Taka górska przypadłość...

Sławek  Elsner

Sławek Elsner

Jak dla mnie jest świetnie: prosto, czytelnie, bez zbędnej "gadki szmatki". Forma również mi odpowiada, to że się wszyscy widzimy, twoje tabliczki, historie itd. Naprawdę fajne warsztaty. Podoba mi się również twoje podejście to copywritingu, tzn. że jednak nie jest to jakaś bezduszna, oklepana, przesłodzona "sztuka" sprzedaży, ale widzisz w tym coś więcej, że jest tam i miejsce na szczyptę artyzmu, tworzenia, że jednak trzeba trochę serca w to włożyć. Niech takim podsumowaniem tego dzisiejszego spotkania będą słowa mojej żony: "Jezu, Sławek, a co ty taki zadowolony? Ile dziewczyn jest na tym kursie? Zakochałeś się?"

Klaudia Koralewska

Klaudia Koralewska

Już widzę zmiany. Moje teksty sprzedażowe (kursy tańca, oferty zajęć) są o niebo lepsze. Ludzie nie wierzą, że je sama tworzę, a na kurs zapisują się masowo.

Mirka Sobik

Mirka Sobik

Kurs jest intensywny, ale rzeczowy Świetnie prowadzony. Jarek ma doświadczenie. Wie co chce przekazać. Podoba mi się estetyka nagranych lekcji.
Jarek prowadzi kurs w sposób przemyślany, coraz bardziej wciągając i zanurzając nas w świat Copywritingu. Posiada wiedzę i doświadczenie, a w tym wszystkim jest luz i poczucie humoru. Im " dalej w las" tym bardziej się cieszę , że kurs wykupiłam i nie zaczęłam pisać tekstów w ciemno, bez żadnej wiedzy. POLECAM!

Grzegorz Pawelski

Grzegorz Pawelski

Najgorszą rzeczą w tym kursie jest to, że się kończy. Po tylu godzinach lekcji wchodzisz w jakąś relacje z Jarkiem. Więc jeśli masz możliwość, nie zastanawiaj się.

Justyna Hajduk

Justyna Hajduk

Jarek stworzył szalenie interesujący kurs. Długo myślałam, zanim się na niego zdecydowałam. Teraz z pełną świadomością muszę przyznać, że to był bardzo dobry wybór.

Klaudia Koralewska

Klaudia Koralewska

20 wiadomości e-mail. Tyle musiałam ich wymienić z Jarkiem, żeby zdecydować się na rozpoczęcie kursu. Jedyne czego żałuję, to że nie zdecydowałam się już po 2 wiadomości, zamiast tracić czas!

Magda Szczepaniak

Magda Szczepaniak

Moje wątpliwości odnośnie zakupienia kursu zniknęły wraz z wysłuchaniem pierwszej lekcji. Widać, że Jarek bardzo stara się aby każdy, kto zainwestuje pieniądze, faktycznie został copywriterem.

Anna Samol

Anna Samol

Szczerze polecam ten kurs! Pokazuje, że można nauczyć się copywritingu i co najważniejsze daje narzędzia do zrealizowania tej wizji.

Małgorzata Krzysztofik

Małgorzata Krzysztofik

Jarek kurs jest bardzo dobry, nie lejesz wody, mówisz konkretnie, prowadzisz mnie po kolei ... jest super!

Dagmara Żabińska

Dagmara Żabińska

Szczerze mówiąc, myślałam, że ten kurs będzie pełen książkowej wiedzy, zebranej z wielu źródeł i dostępnie zaprezentowanej. Tu główną osią jest człowiek, rezonujący z otaczającym go światem, pracujący sobą, swoim umysłem.

Agata Adamczewska

Agata Adamczewska

Skorzystałam z kursu Copywriting Masterclass, gdy już pracowałam jako copywriterka od ponad 4 lat. Czuję się pewniej, bawię się kreatywnością i otwieram na nowe obszary copywritingu. Bezcenny jest także mentoring Jarka i jego wsparcie, na które można liczyć 🙂 Jedyne co mogę dodać, to - dziękuję!

Anna Kłos

Anna Kłos

Kurs z Jarkiem dał mi przede wszystkim spokój i odwagę do działania. Układa wszystko solidnie w głowie, daje czas na przetrawienie, aplikuje do organizmu. Przekaz jest bardzo ludzki, dotyczy bardziej filozofii pracy niż samych technicznych narzędzi. Korzystałam z wielu kursów dot. marketingu i większością byłam zmęczona. Wprowadzały zbyt dużo wybuchowej energii, świecących ozdobników i błyskotliwych tipów, bez fundamentów i spokoju ducha. Ten kurs to świetny wybór na rozpoczęcie przygody z copy.

Wojciech Maśka

Wojciech Maśka

Przed kupnem kursu długo się wahałem. Zastanawiałem się czy naprawdę się czegoś nauczę? czy moja wiedza jest na tyle wystarczająca, żeby wszystko zrozumieć?. Na szczęście moje obawy okazały się bezpodstawne. Kurs jest stworzony w taki sposób, że nawet laik zrozumie o chodzi. Zdobyta na nim wiedza dała mi wiele pewności siebie. teraz wiem, że z tym czego się nauczyłem mogę odwagą wejść w świat Copywritingu. Tobie mogę z spokojnym sumieniem powiedzieć - Wejdź w to śmiało i stań się copywriterem.

Paulina Sikora

Paulina Sikora

Jestem bardzo zadowolona z kursu. Uważam, że był wart wydania tych pieniędzy. Dużo wiedzy i ćwiczeń. Jedna z najlepszych inwestycji jakie podjęłam w życiu.

Miłosz Zolich

Miłosz Zolich

Nie wiem, od czego w ogóle zacząć. W pierwszych tygodniach byłem przekonany, że to nie dla mnie. Co ja, siedemnastolatek z obrzeży Warszawy mogę wiedzieć o marketingu, a co dopiero o pisaniu tekstów?

Bawiłem się w copywriting jeszcze zanim odkryłem kurs Jarka.No właśnie - bawiłem się. Podczas tych osiemnastu tygodni zyskałem tyle wiedzy, że spokojnie mogę nazwać się pełnoprawnym copywriterem. Czy tak faktycznie jest? Czas pokaże.

Jednak z całego serca polecam Copywriting Masterclass. Jarek da Ci wszystko, czego potrzebujesz aby być świetnym copywriterem. Da Ci to coś, dzięki czemu możesz niezależnie od wyzwania spojrzeć klientowi w oczy i powiedzieć - potrafię to zrobić.

Oprócz tego takie bonusy jak wsparcie Jarka (praktycznie całodobowo, czy on w ogóle śpi?) oraz członkostwo w zamkniętej grupie dla kursantów. Jest jeszcze wiele innych bonusów, ale to pozwolę Ci odkryć samemu 🙂

(Na boku: to serio moja recenzja. Nikt mi nie zapłacił ani w żaden sposób nie zachęcił. Napisałem taki wywód, bo z całego serca wierzę, że Copywriting Masterclass to jedna z najlepszych rzeczy, jakie doświadczyłem. Po prostu rewelacja.)

Praca w agencji dla najzdolniejszych kursantów

Najzdolniejszych i najbardziej pracowitych kursantów zapraszam do zespołu prowadzonej przeze mnie, specjalistycznej platformy copywriterskiej.

Uczciwie zaznaczam jednak, że ze względu na specyfikę projektu dotyczy to tylko wybranych osób i udział w kursie nie jest gwarancją otrzymania takiego zaproszenia.

Copywriting Masterclass to:

+ BONUSY:

​Konsultacja ze mną 1:1

​Konsultacja ze mną 1:1


Po ukończeniu kursu i zrobieniu wszystkich prac domowych, umówimy się na prywatne spotkanie on-line. Podczas 45-minutowej sesji coachingowej jestem tylko dla Ciebie. Omówimy Twoje kursowe dokonania, dalsze kroki w karierze, pomogę Ci napisać tekst lub zrobimy konsultację marketingową.

WARTOŚĆ 550 PLN

​Pomoc w wycenie zleceń

​Pomoc w wycenie zleceń


Zgłasza się do Ciebie perspektywiczny klient, mówi czego potrzebuje i pyta o cenę. Jak wycenisz taki projekt? Zaproponujesz za dużo - stracisz go, za mało - tracisz Ty. Pomogę Ci w takiej sytuacji - dam Ci konkretne, praktyczne wskazówki jak wyceniać swoją pracę.

WARTOŚĆ 500 PLN

​Wzory moich briefów

​Wzory moich briefów


Dobry briefing to podstawa! Jeżeli wyłuskasz
od klientów właściwe informacje, to jesteś na prostej drodze do udanej filanlizacji projektu. Podzielę się z Tobą starannie przemyślanymi, testowanymi przez lata wzorami briefów, które wysyłam do swoich klientów. Już w pierwszym kontakcie z klientem wykaż się profesjonalizmem.

WARTOŚĆ 450 PLN

Wzory umów prawnych

Wzory umów prawnych


Wyposażę Cię w komplet dokumentów prawnych, które zabezpieczą Twój interes podczas współpracy z klientem. Zaproszę Cię też na archiwalny webinar z zaprzyjaźnionym prawnikiem, który wyjaśni Ci wszystkie niezbędne kwestie związane z ochroną Twoich praw autorskich.

WARTOŚĆ 450 PLN

40% zniżki na Scrivener

40% zniżki na Scrivener


Scrivener to moim zdaniem najlepszy edytor tekstu dla copywriterów. Dzięki mojej bliskiej współpracy z firmą Literature & Latte mam możliwość zakupu tego genialnego programu z bardzo dużym rabatem. Jako student Copywriting Masterclass możesz kupić Scrivener w najlepszej cenie na rynku.

WARTOŚĆ 85 PLN

Laboratorium Tekstu

Laboratorium Tekstu


Weź udział w organizowanych przeze mnie warsztatach copywriterskich na żywo. Podczas naszych spotkań on-line omawiamy wspólnie Wasze teksty, oferty i hasła. Pracując z żywym tekstem nauczysz się pisać coraz lepsze teksty. Mogą to być np. Twoje pierwsze prace dla klientów.

WARTOŚĆ 500 PLN

Wygodne raty. Bez dodatkowych kosztów. 

hiclipart.com

Honorowy System Ratalny to moja propozycja, która ułatwi Ci dołączenie do społeczności Copywriting Masterclass od kopa.
Dla Twojej wygody cenę kursu rozbiłem na 4 lub 8 nieoprocentowanych rat.

COPYWRITING
MASTERCLASS

2150

1950 PLN BRUTTO

TYLKO Z KODEM RABATOWYM

RATY 0%

COPYWRITING
MASTERCLASS

ZAPŁAĆ W RATACH:

4 x 490 PLN
8 x 250 PLN

Nic nie ryzykujesz. Masz 21 dni na zwrot pieniędzy
bez żadnych pytań. 

Twoja satysfakcja gwarantowana. Jeżeli przez 21 dni będziesz rzetelnie uczestniczyć
w kursie, zrobisz wszystkie zadania domowe, ale uznasz, że to jednak nie dla Ciebie.
Spoko. Wyślij do mnie e-mail, a ja zwrócę Ci całą zapłaconą przez Ciebie kwotę.
Uczciwe, prawda?

Tu znajdziesz odpowiedzi na
najczęściej zadawane pytania:

Ten kurs da Ci solidne podstawy do tego, by myśleć, pisać i obsługiwać klientów jak profesjonalny copywriter. Zyskasz całkowicie nowe spojrzenie na to, jak funkcjonuje biznes, jak działa ludzka psychika i jak zarządzać kreatywnością, która z Ciebie wypływa. Mógłbym odpowiedzi na to pytanie poświęcić więcej tekstu niż jest go na całej tej stronie. Ale podsumuję to jednym zdaniem. Zrobiłem wszystko co w mojej mocy, by ten kurs zrobił z Ciebie bardzo dobrego, wszechstronnego copywritera.

Tak. Kurs możesz zacząć nawet za 10 minut. Wszystkie materiały kursu są dostępne on-line. Tydzień po tygodniu odkrywają się przed Tobą nowe lekcje. Jesteśmy też w stałym kontakcie e-mailowym i  widzimy się  na naszej zamkniętej grupie na Facebook’u.

Zazwyczaj w tygodniowym bloku  jest około 2 godzin materiałów video. Do tego różnego rodzaju testy, quizy i zabawy. Niektóre lekcje są obowiązkowe, inne możesz potraktować jako dodatkowe. W „drugich” tygodniach lekcyjnych, oprócz czasu na wykłady musisz też zarezerwować sobie czas na wykonanie zadania domowego (są to zazwyczaj projekty  oparte na prawdziwych zleceniach copywriterskich, które dostaje od moich klientów). 

Raz w miesiącu zarezerwuj sobie czas na Liveline – spotkania, które odbywają się na online na żywo. Jeżeli je ominiesz – to luz – wszystkie spotkania będą nagrywane i będziesz mieć dostęp do archiwum. 

Realizowanie zadań domowych to super ważny element tego kursu – nie odpuszczaj go i poświęć mu jak najwięcej czasu. To przełożenie na praktykę wszystkiego, czego uczysz się na tym kursie. 

Niestety nie jestem w stanie zapoznać się z wszystkimi pracami realizowanymi przez uczestników tego kursu. To jest po prostu fizycznie nie możliwe – nie mam na to czasu i mocy przerobowych. Postarałem się jednak, żeby wszyscy uczestnicy kursu mieli możliwość otrzymania konstruktywnej opinii o swoich projektach w ramach wewnętrznego systemu komentarzy. Zachęcam Cię do prezentowania realizowanych przez Ciebie projektów innym członkom naszej kursowej społeczności – pomaga to wzajemnie wspierać się i stawać się lepszymi copywriterami. Ja również, w ramach moich możliwości czasowych, postaram się komentować te prace i dawać Ci krótkie wskazówki. 

Praktyk. Przede wszystkim praktyk. W copywritingu pracuję już od ponad 20 lat. Przez 5 lat byłem copywriterem w dużych, warszawskich agencjach reklamowych. Potem przeszedłem na freelancing. W ramach mojej strony www.copywriter.pl obsługuję teraz klientów, którymi są zarówno małe, średnie jak, i największe firmy i korporacje. Listę moich klientów możesz znaleźć tutaj. Nie jestem teoretykiem – od wiedzy książkowej dużo bardziej wolę praktykę i tego uczę na moim kursie. I jeszcze jedna ważna rzecz. Ten kurs to moje ukochane dziecko, chcę, aby każdy jego uczestnik miał poczucie, że dostaje najlepszą ofertę dostępną na polskim rynku. Jeżeli z jakichkolwiek powodów uznasz, że to, co Ci zaproponowałem, nie jest warte swojej ceny – to bez ryzyka w ciągu 21 dni możesz wypisać się z kursu – a ja zwrócę Ci całą kasę. 

Oczywiście, że nie. Ten kurs jest dla każdego, kto chce wykorzystywać copywriting w swoich celach zawodowych. Jeżeli jesteś przedsiębiorcą i chcesz lepiej sprzedawać tekstem, pisać oferty jak petardy, maile, które wreszcie ktoś będzie czytał, stworzyć swój autentyczny ton komunikacji – to jest kurs dla Ciebie. 

Wiem, że to głupie pytanie. I, że odpowiedź jest oczywista. Ale gdybyś się wahał, czy to dobry pomysł, to już Ci odpowiadam. Jeżeli wykupisz ten kurs swojemu pracownikowi – zrobisz jemu, a przede wszystkim sobie wielką przysługę. Ten kurs pomaga wreszcie usiąść do komputera i dokładnie wiedzieć, co napisać tak, żeby przekaz działał, trafiał tam, gdzie trzeba i przynosił zamierzone efekty. Ten kurs zmienia też  sposób myślenia o biznesie, o powiązaniach biznesowych, o tym jak się powinno w tym świecie komunikować, o co pytać, jak pytać i jak dobrze wykorzystywać te informacje. Więc jeszcze raz – tak, warto kupić ten kurs swojemu pracownikowi lub grupie pracowników. 

logaton to przede wszystkim zabawa. Zabawa z kreatywnością i sposób na sprawdzenie się na tle innych uczestników tego kursu. Zasady są dość proste:

1. Na początku każdego miesiąca ogłaszam zadanie, którym jest wymyślenie hasła reklamowego na dany temat.

2. Do 20 dnia danego miesiąca możesz przesłać swoje hasło. Tylko jedno (więc solidnie się zastanów, które hasło podasz).

3. Z przesłanych haseł tworzona jest anonimowa lista haseł. Uczestnicy Slogatonu wybierają 10 najlepszych haseł i przyznają im punkty od 1 do 10. Nie można głosować na swoje hasło.

4. Na podstawie tego głosowania tworzony jest ranking i wybierane jest Hasło Miesiąca. 

5. W grudniu lub styczniu 12 Sloganatorów spotka się w Wielkim Finale, w którym na żywo będą walczyć o tytuł Sloganatora Roku. Będzie to przyspieszona wersja całorocznego konkursu i na wymyślenie każdego hasła będzie tylko 5 minut.

6. Pięć osób, które zdobędzie największą ilość punktów podczas Wielkiego Finału wygrywa udział w kameralnych, weekendowych warsztatach copywriterskich w Zawoi.


W ramach nagrody głównej otrzymasz: zakwaterowanie, wyżywienie wegetariańskie oraz mój czas, wiedzę i gościnność podczas całego pobytu. 

 Odbierz kupon na 200 złotych! 
    Na Twój e-mail wyślę kod rabatowy, 
wideo z fragmentami lekcji oraz inne przydatne
informacje o kursie Copywritng Masterclass. 
close-link