Poznaj białe GWIAZDY copywritingu

Copywriter uliczny

Jadąc niedawno samochodem. Wróć. Stojąc w korku na Alejach w Krakowie miałem okazję przyjrzeć się wysprejowanym murom pobliskich budynków. Okazuje się, że zabawa słowem jest nie tylko domeną branży reklamowej. Także i kibole mają zapędy copywriterskie… Załóżyli klub Kibol Copwywriter Kraków i wyszli na ulicę. Tutaj mamy przykład kampanii stworzonej przez kibiców Wisły. Do kreacji wykorzystano layout’y zaprojektowane wcześniej przez kibiców Cracovii, tzw. Pasów. Tutaj pierwszy przykład:

Tutaj kolejny: copywriter krakow

Nieco dalej zobaczyłem odwrotną sytuację. Tym razem to fani Cracovii wykazali się kreatywnością. Także ich kampania reklamowa została zaprojektowana na bazie grafiki stworzonej przez kibiców drużyny przeciwnej:

Widocznie to obecnie dość modny trend… Gdyby ktoś miał podobne przykłady słowotwórstwa kiboli z innych miast… chętnie dołączę przesłane grafiki do tego postu. Dla każdego, kto chce poczuć się jak copywriter Kraków, Warszawa czy inne miasta oferują wiele przestrzeni miejskiej. Pytanie tylko czy innym mieszkańcom podoba się taka twórczość. Ja osobiście lubię murale, ale te legalne i… w nieco innej formie. Teoretycznie powinienem lubić tego typu gry słów – w końcu jestem copywriterem… cóż jakoś to do mnie nie przemawia. Chłopaki (bo domyślam się, że takimi zabawami zajmuje się płeć męska) powinni z copywriterów zamienić się w art-directorów i zamalować te wszystkie napisy za karę.

bean

Author Since: 29 June 2020