E-BOOKI

Opublikuj z nami swój własny e-book


Daj swoim klientom wartościowy produkt, z którego rzeczywiście będą mogli skorzystać. Poradnik związany z Twoją specjalnością? Branżowy raport pełny inspirujących case studies? A może porywający wywiad rzeka z założycielem firmy? Pomożemy Ci w opracowaniu tematu, stworzeniu treści i wydaniu publikacji w atrakcyjnej formie. E-booki to jedne z najlepszych lead magnetów do budowania wartościowej listy e-mailingowej. Ale nie tylko. Być może chcesz uczynić z nich swój produkt, który będziesz sprzedawać? Pomożemy Ci w tym.

KRÓTKO I NA TEMAT:

[1] Redaktorzy i copywriterzy o różnych specjalizacjach

Możesz przyjść do nas z każdym pomysłem, z dowolną tematyką (zgodną z naszym kodeksem etycznym), a my stworzymy zespół, który się tym zajmie.

[2] Tekst i grafika, redakcja i publikacja

Zajmiemy się Twoją publikacją od pierwszej literki aż do jej wydania. Zadbamy o projekt graficzny, skład, a nawet dystrybucję.

[3] Od Ciebie zależy, jaki poziom swojego zaangażowania wybierzesz

Możesz z nami współtworzyć albo po prostu akceptować. Będziemy Ci wtedy raportować każdy ważny etap tego procesu.

[4] Gwarantujemy Ci jakość premium

Potrafimy tworzyć e-booki na naprawdę wysokim, merytorycznym poziomie. Do pracy nad Twoim tekstem wybierzemy najlepszą możliwą osobę.

Opublikuj z nami swój własny e-book
Zasada wzajemności
NASZ SPOSÓB MYŚLENIA

Zasada wzajemności

W biznesie jak i w życiu - jeżeli chcesz coś dostać, najpierw powinieneś dać coś od siebie. Jeżeli pragniesz, żeby klient Ci zaufał, zapracuj na to. Bezpłatnie dostarczaną wiedzą zbuduj swój ekspercki wizerunek. Im więcej wartości dostarczysz, tym większa szansa, że gdy klient będzie podejmował decyzje zakupowe, to Ty i Twoja firma będziecie jego pierwszym wyborem. 

E-booki, raporty branżowe, kursy i tutoriale - to wszystko i jeszcze więcej może być Twoją przepustką do serc i świadomości Twoich klientów. Pamiętaj jednak, żeby materiały, które dostarczasz, były rzeczywiście dobrej jakości. Na rynku jest mnóstwo bezpłatnych treści i tylko te naprawdę wartościowe zostaną zauważone i docenione. Owszem, to inwestycja, ale z pewnością dobra i perspektywiczna.

Przygotowanie wartościowych treści wymaga czasu. Czasu, który dla Ciebie i Twojego zespołu jest towarem deficytowym. Dlatego dajemy Ci dostęp do naszych najlepszych dziennikarzy, researcherów i copywriterów. Opowiedz nam o swoich potrzebach i wspólnie zaprojektujmy materiał, który chcesz wydać. Jeżeli czujesz, że to jest dobry kierunek, ale nie do końca wiesz, jak się poruszać w tym temacie, również możemy Ci doradzić i zaproponować najlepsze dla Ciebie rozwiązania.

Nawet jeżeli Twoja firma działa w bardzo niszowej branży, na podstawie rozmów z Tobą jesteśmy w stanie ustalić, czego potrzebują Twoi klienci i stworzyć treści, które ich zainteresują, być może pomogą rozwiązać nurtujące ich problemy. Niewiele firm na rynku korzysta z tego typu działań marketingowych, więc to, że tutaj jesteś i czytasz ten tekst, daje Ci nad nimi przewagę. Teraz wszystko zależy od Twojej decyzji. Czujesz ten temat?

Skontaktuj się z nami
Zabookuj u nas e-booka
NAJLEPSI COPYWRITERZY W JEDNYM MIEJSCU

Zabookuj u nas e-booka

Potrzebujesz cyklicznie wydawać publikacje, a może interesuje Cię pojedynczy projekt? Tworzysz materiały do użytku wewnątrz swojej organizacji, a może potrzebujesz dotrzeć z nimi do swoich klientów? Pomożemy Ci.
Napisz do nas, czego potrzebujesz.

Kliknij i zaczynamy
Nasz sposób działania

Standardy agencyjne

W przypadku tworzenia e-booków każdy projekt wydawniczy rządzi się swoimi prawami. Są jednak standardy, których zawsze się trzymamy. Dzięki nim możemy zagwarantować Ci obsługę na najwyższym poziomie. Sprawdź, jak działamy --->

  • Poznajemy się

    Ty już trochę nas znasz. Teraz chcielibyśmy poznać Ciebie. Opowiedz nam o swoich aktualnych celach biznesowych oraz projektach, w których moglibyśmy Ci pomóc. Umówmy się na wstępny briefing i zobaczmy, jak najlepiej „ugryźć” ten temat.

  • Wstępna wycena i plan działania

    Po zapoznaniu się z ramami projektu postaramy się go wycenić. W ten sposób będziesz wiedzieć, w jakich widełkach cenowych będziemy się poruszać. Przedstawimy Ci również nasz pomysł na realizację tego zadania - zapoznamy Cię z każdym jej etapem. Jeżeli zaakceptujesz naszą propozycję, rozpoczynamy projekt.

  • Tworzymy zespół

    Pierwszym etapem będzie stworzenie zespołu, który będzie zajmował się Twoim projektem. Przydzielimy Ci Opiekuna Projektu oraz copywritera lub grupę copywriterów. W przypadku gdy będziemy potrzebowali specjalisty, który dobrze orientuje się w Twojej branży, znajdziemy dla Ciebie taką osobę.

  • Prace nad projektem

    Kolejnym etapem będzie przygotowanie struktury i merytoryki tekstu. Jeżeli zaakceptujesz zaproponowany przez nas koncept, zaczniemy go realizować. Będziemy Ci podsyłać powstające teksty do autoryzacji i kolejnych akceptacji.

  • Oprawa graficzna i skład

    Gdy powstanie pierwsza wersja projektu treści, dołączymy do niej projekt graficzny oraz skład. Powstała w ten sposób makieta będzie punktem wyjścia do kolejnych poprawek oraz uzupełnień. Jesteśmy otwarci na wszelkie propozycje zmian z Twojej strony. To jest tekst, który ma być Twoim głosem, głosem Twojej firmy.

  • Ostateczny akcept i publikacja

    Po ostatecznym akcepcie merytorycznym oddajemy teksty do końcowej korekty. Po niej Twój e-book jest gotowy do publikacji. Możemy Ci zaproponować szereg działań marketingowych, w których możesz go wykorzystać z korzyścią dla swojej marki.

  • Stała współpraca

    Jeżeli będziesz zadowolony z naszych działań i zdecydujesz się nawiązać z nami stałą, długoterminową współpracę, omówimy sobie jej przebieg i sposób rozliczania.

Najczęściej Zadawane Pytania

Czy redagujecie istniejące teksty?

Tak. Jeżeli masz materiał źródłowy, na podstawie którego mamy stworzyć e-booka, prześlij go do nas. Przeanalizujemy go i zaproponujemy najlepsze rozwiązanie. Być może będzie on podstawą do publikacji lub tylko punktem wyjścia, który uzupełnimy o  nowe teksty.

Czy rozliczacie się za ilość znaków?

Zazwyczaj nie. Rozliczamy się projektowo, czyli wg stawki ustalonej na początku zlecenia, po zapoznaniu się z Twoimi potrzebami. Stworzenie e-booka wymaga zazwyczaj zrobienia researchu, który ciężko jest wycenić na podstawie znaków Nie mówiąc już o całym projekcie wizualnym. Tutaj trzeba wziąć pod uwagę czas spędzony nad danym projektem.

Od czego zależy cena stworzenia e-booka?

Będziemy starać się dostosować wycenę do Twojego budżetu. Główne kryteria wyceny to przede wszystkim: poziom skomplikowania projektu, jego tematyka, oczekiwany poziom jakości tekstu (możemy zaproponować Ci mniej lub bardziej doświadczonego copywritera), usługi dodatkowe - takie jak projekt graficzny, infografiki itp. Każdy e-book jest więc projektem bardzo spersonalizowanymi i jego cena zależy od wielu czynników. Wycena jest jednak bezpłatna - więc po prostu odezwij się do nas, a dowiesz się więcej.

Ile czasu zajmuje proces tworzenia e-booka?

Od 2 do 10 tygodni. Wszystko zależy od konkretnego projektu. Postaramy się zrealizować Twoje zlecenie jak najszybciej, jednak jako że nie chcemy, żeby kompromisem była jakość, musi to jednak trochę potrwać.

Czy możecie zaproponować tematykę?

Tak. Jeżeli poznamy Cię lepiej, zrozumiemy Twój biznes, Twoich klientów i ich potrzeby, to z całą pewnością możemy Ci zaproponować tematykę, która sprawi, że Twój e-book będzie jak najbardziej atrakcyjny pod względem marketingowym.

Mamy bardzo niszową działalność. Jak znajdziecie eksperta do pisania dla nas tekstów?

Wszyscy wiemy, że trzeba mieć blog. Bo to wciąż najlepszy organiczny sposób zwiększania ruchu na stronie. A ruch na stronie to pierwszy stopień do… nieba, czyli zamiany odwiedzających w klientów. Profesjonalnie prowadzony blog polepsza też Twoją pozycję w wyszukiwarce. 

Co jeśli tekst nam się nie spodoba?

Wszyscy wiemy, że trzeba mieć blog. Bo to wciąż najlepszy organiczny sposób zwiększania ruchu na stronie. A ruch na stronie to pierwszy stopień do… nieba, czyli zamiany odwiedzających w klientów. Profesjonalnie prowadzony blog polepsza też Twoją pozycję w wyszukiwarce. 

Czy uwzględniacie słowa kluczowe?

Wszyscy wiemy, że trzeba mieć blog. Bo to wciąż najlepszy organiczny sposób zwiększania ruchu na stronie. A ruch na stronie to pierwszy stopień do… nieba, czyli zamiany odwiedzających w klientów. Profesjonalnie prowadzony blog polepsza też Twoją pozycję w wyszukiwarce. 

Masz inne pytania?
Masz inne pytania?
Śmiało, napisz do nas!
OUT OF THE BOX

Powiązane usługi

Content writing

Prowadzenie bloga firmowego, pojedyncze wpisy, strategie wydawnicze, research.

Więcej

Korekta tekstów i audyt językowy

Korekta i redakcja tekstów z troską o Twój autentyczny przekaz i styl.

Więcej

Ghostwriting

Napiszemy za Ciebie książkę, która będzie budować Twój personal brand.

Więcej
Wzbudziliśmy Twoje zaufanie?
JESTEŚ NA KOŃCU TEJ STRONY

Wzbudziliśmy Twoje zaufanie?

Masz pomysł na e-book, ale nie masz mocy przerobowych, żeby go wydać? Skontaktuj się z nami, a my szybko przygotujemy dla Ciebie ofertę.

Wyślij do nas pytanie