Dobrze znamy twoja ulubioną pozycję

SEO copywriting

Chcesz zwiększyć ruch organiczny na stronie, aby dotrzeć ze swoją ofertą do większej liczby osób? Zadbaj więc o wysokiej jakości treści, które przyciągną zarówno internautów, jak i roboty Google. W takich sytuacjach możesz zdać się na własną intuicję lub zwrócić się do profesjonalistów, wyposażonych w wiedzę, doświadczenie i odpowiednie narzędzia. Stworzymy dla Ciebie nie tylko wartościowe i przyjazne czytelnikom teksty, ale zadbamy także o wysoką pozycję Twojej witryny w wynikach wyszukiwania, stosując tajniki profesjonalnego SEO copywriting’u. 

KRÓTKO I NA TEMAT:

[1] Stworzymy treści, których poszukują internauci

Profesjonalna analiza zapytań w Google to klucz do optymalizacji Twojej oferty w internecie. Zapełnimy stronę treścią, która przykuje uwagę czytelników zmieniając potencjalnych klientów w stałych.

[2] Zwiększymy ruch organiczny na Twojej stronie www

Właściwe frazy kluczowe umiejętnie wplecione w tekst oraz inne działania SEO wywindują witrynę w wynikach wyszukiwania. A w połączeniu z wartościowym contentem Twoja sprzedaż poszybuje w górę.

[3] Dopilnujemy, aby roboty Google pokochały Twój sklep internetowy

Atrakcyjne opisy produktów nasycone skrupulatnie dobranymi frazami kluczowymi wraz z odpowiednią typografią sprawią, że drzwi Twojego sklepu otworzą się szeroko przed tysiącami potencjalnych klientów.

[4] Opracujemy optymalną dla Ciebie strategię content marketingową

Dobrze przemyślana strategia rozmieszczenia i zawartości treści na stronie internetowej jest podstawą, aby odnieść sukces w biznesie. Dlatego oferujemy pełny zakres usług – od layoutu strony, poprzez treści aż po optymalizację SEO witryny.

SEO copywriting
Jak przyciągnąć klientów na stronę www?
NASZ SPOSÓB MYŚLENIA

Jak przyciągnąć klientów na stronę www?

Masz produkt lub usługę, którą chcesz zaprezentować tysiącom ludzi na świecie poprzez stronę www. Nie jest to jednak proste. Badania zachowania internautów w sieci pokazują, że 75% z nich nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwarki. Oznacza to, że liczba Twoich potencjalnych klientów zmniejszy się o 75%, jeśli nie ma Twojej marki na pierwszej stronie wyników wyszukiwania Google. Dlatego, jeśli zależy Ci na dotarciu z ofertą firmy do szerokich rzesz klientów warto postawić na profesjonalny SEO copywriting.  

SEO copywriting składa się z wielu elementów, z których najważniejsze to oryginalna, wartościowa dla czytelnika treść oraz dobrze dobrane i rozmieszczone w tekście słowa i frazy kluczowe. Otrzymasz od nas i jedno, i drugie. Napiszemy dla Ciebie treści, które będą budować solidny wizerunek Twojej firmy w oczach klientów, dostarczą im potrzebnych informacji oraz zachęcą do zakupów. A nasi specjaliści od optymalizacji witryny (SEO) zidentyfikują optymalne słowa i frazy kluczowe, a także zagadnienia, które warto poruszyć na blogu firmowym. Należy bowiem pamiętać, że treści blogowe są równie ważne dla konwersji strony, jak treści prezentujące produkt czy historię firmy. Dlatego zanim zaproponujemy Ci tematy na bloga sprawdzimy za pomocą profesjonalnych narzędzi SEO jakich informacji z Twojej branży poszukują internauci. Nie zapomnimy również o wewnętrznym linkowaniu czy odpowiedniej typografii treści. 

Dzięki temu roboty Google zindeksują witrynę wysoko w wynikach wyszukiwania, a potencjalni klienci bez trudu odnajdą Twoją markę w internecie. Wszystko po to, aby Twój biznes w internecie nabrał rozpędu. 

Jak pracujemy? Po pierwsze – solidnie. Gwarantujemy dokładną analizę słów, fraz i zagadnień z Twojej branży pod kątem SEO, a także ciekawe, oparte na gruntownym research’u teksty. Po drugie – uczciwie. Nie kopiujemy, nie napychamy tekstów słowami kluczowymi i nie piszemy słabych treści bez wartości merytorycznej dla internauty (tzw. black hat SEO). 

I pamiętaj, zajmiemy się optymalizacją Twojej firmy w internecie od A do Z. Kreatywnie, solidnie i uczciwie.

Skontaktuj się z nami
Dotrzyj ze swoją ofertą do tysięcy klientów
SEO, KTÓRE PCHNIE TWÓJ BIZNES NA NOWE TORY

Dotrzyj ze swoją ofertą do tysięcy klientów

Wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania oraz rzesze nowych klientów to kwestia know-how i zaangażowania. My to mamy, a Ty masz nas.
Poprawimy widoczność Twojej marki w sieci.

Kliknij i zaczynamy
Nasz sposób działania

Standardy agencyjne

Skuteczny SEO copywriting to proces, gdzie obok zagadnień technicznych, związanych z algorytmami wyszukiwarek, konieczna jest dobra znajomość opisywanych zagadnień oraz spora doza kreatywności. 
Poznaj, jak pracujemy, aby SEO działało na Twoją korzyść. --->

  • Wstępny briefing

    Kontaktujesz się z nami i chcesz wiedzieć, ile to będzie kosztować i na kiedy będzie gotowe. To zupełnie zrozumiałe. Jednak, aby odpowiedzieć na te pytania potrzebujemy od Ciebie informacji na temat Twojego projektu. Umawiamy się, więc na rozmowę telefoniczną lub online, a niekiedy omawiamy temat mailowo. Na tym etapie zależy nam, aby poznać Twoje potrzeby związane z treściami na stronę www.

  • Wstępna wycena

    Na podstawie naszej rozmowy lub korespondencji mailowej przygotujemy dla Ciebie wstępną wycenę i termin realizacji zlecenia. Zaproponujemy również copywritera oraz Opiekuna Projektu, który będzie czuwał, aby nasza współpraca przebiegała bez zakłóceń.

  • Główny briefing

    Jeśli zaakceptujesz wstępną wycenę i terminy to przejdziemy do głównego briefing’u, którego celem jest dogłębne poznanie Twojego biznesu oraz potrzeb związanych z SEO. W tym celu wyślemy Ci formularz z pytaniami, a jeśli projekt jest większy to umówimy się również na rozmowę online. Dobry brefing to podstawa skutecznego SEO copywriting’u, dlatego bywamy dociekliwi pytając klientów o ich biznes w sieci. Briefing odbywa się według ustalonych procedur agencyjnych. Na tym etapie będziemy potrzebować Twojego zaangażowania – czasu i chęci, aby odpowiedzieć na nasze pytania. Im więcej uzyskamy od Ciebie informacji, tym teksty, które napiszemy lepiej spełnią swoje cele – informacyjne, sprzedażowe czy wizerunkowe. 

  • Ostateczna wycena i podpisanie umowy

    Gdy już znamy Twoje potrzeby związane ze stroną firmową lub sklepem online prześlemy Ci umowę o współpracy przygotowaną na podstawie naszych wspólnych ustaleń. Prace nad treściami na Twoją stronę ruszą po zaksięgowaniu zaliczki w wysokości 25% całkowitej kwoty projektu.

  • Platforma do współpracy

    Zaproponujemy Ci dołączenie do naszego Systemu Obsługi Projektów Agencyjnych. W systemie będzie odbywać się komunikacja między nami na każdym z etapów projektu, także przesyłanie gotowych tekstów, uwag czy zapytań.

  • Stworzenie strategii content i SEO

    Jest to bardzo ważny etap współpracy, od którego w dużej mierze zależy efekt końcowy naszych działań. Na podstawie analizy działań online konkurencji w Twojej branży oraz Twoich potrzeb związanych z firmą w internecie zaproponujemy Ci strategię content marketingową uwzględniającą SEO. Na strategię składać się będzie m.in. rozmieszczenie tekstów na stronie, rodzaje tekstów, dodatkowy content np. newsletter czy landing page oraz metody optymalizacji treści pod kątem wyszukiwarek. Wspólnie ustalona strategia będzie drogowskazem dla copywritera, Opiekuna Klienta i webmastera w trakcie prac nad Twoim projektem. 

  • Akceptacja etapowa tekstów

    Aby prace nad projektem były jak najbardziej efektywne stosujemy metodę etapowej akceptacji tekstów. Polega ona na sukcesywnym przesyłaniu tekstów przez copywritera wraz z informacją jakie działania SEO zostały zastosowane w przypadku danej treści lub podstrony. Gdy zaakceptujesz przesłane treści, copywriter przystępuje do prac nad tekstami kolejnego etapu. Etapowa akceptacja tekstów daje Ci pełną kontrolę nad postępami prac, a copywriter ma pewność, że podąża w pożądanym przez Ciebie kierunku. Możesz oczywiście zgłaszać uwagi do przesłanych tekstów, a liczba korekt, które nanosi copywriter do tego samego tekstu jest określona w naszej umowie o współpracy.

  • Ostateczna akceptacja treści, korekta i ocena SEO

    Po zakończeniu prac nad Twoim projektem poprosimy Cię o ostateczną, pisemną akceptację treści oraz wdrożonych działań z zakresu SEO. Następnie Twoje teksty trafią do naszej korektorki, która doszlifuje je stylistycznie i interpunkcyjnie. Otrzymasz również raport SEO pokazujący stopień optymalizacji treści i witryny pod wyszukiwarki.

  • Kontynuacja współpracy

    W wielu przypadkach stworzenie tekstów na stronę czy optymalizacja treści pod kątem SEO jest początkiem dłuższej współpracy. Aby utrzymać wysoką pozycję w wyszukiwarkach i wspierać rozwój Twojego biznesu w sieci możemy zaproponować Ci prowadzenie bloga firmowego, newsletter’a czy profilu w social mediach. Nasi specjaliści od SEO mogą także cyklicznie przeprowadzać audyt SEO Twojej witryny, aby wychwycić problemy zanim objawią się w postaci spadku strony w wynikach Google.

Najczęściej Zadawane Pytania

Jakie metody SEO stosujecie?

Wszystkie, które działają i nie naruszają kodeksu etycznego SEO. Dostarczymy Ci wartościowe dla Twoich odbiorców treści nasycone odpowiednią liczbą słów i fraz kluczowych. Zidentyfikujemy zagadnienia, które warto poruszyć w tekstach blogowych, gdyż tych właśnie informacji szukają internauci. Określimy jakiego rodzaju treści powinny znaleźć się na Twojej stronie, aby przyciągnąć potencjalnych klientów. Zastosujemy linkowanie wewnętrzne, a także odpowiednią typografię w tekstach. Przeprowadzimy analizę Twojej konkurencji oraz trendy wśród internautów zainteresowanych Twoją branżą. Zasugerujemy elementy wizualne na stronie takie jak grafiki, infografiki czy video. Wszystko po to, aby zachęcić internautów oraz roboty wyszukiwarek do odwiedzenia Twojej strony lub sklepu.

Po co mi linkowanie wewnątrz witryny?

Wewnętrzne linkowanie jest często zaniedbywane przez właścicieli stron internetowych. To źle. Linkowanie wewnątrz strony ma wiele zalet z perspektywy zarówno robotów Google, jak i odwiedzających stronę. Duża siatka linków w obrębie własnej strony ułatwi robotom indeksującym przemieszanie się po niej i szybką indeksację każdej podstrony. Z kolei dla odwiedzających linki będą stanowić logiczną i przydatną nawigację zachęcającą jednocześnie do przechodzenia od jednej treści do kolejnej. A im więcej czasu odwiedzający spędzą na Twojej stronie, tym roboty Google uznają ją za bardziej wartościową dla użytkowników internetu. 

Czy optymalizacja treści na stronie sprawi, że nie muszę inwestować w płatną reklamę?

To zależy. Optymalizacja treści na stronie na pewno przyśpieszy rozwój Twojego biznesu online, jednak zapewne nie nastąpi to z dnia na dzień. Z kolei dobrze ustawiona reklama w internecie może błyskawicznie ściągnąć do Ciebie setki nowych klientów. Inwestycja w płatną reklamę powinna stanowić element szerszej strategii marketingowej Twojej firmy, która współgra z działaniami podejmowanymi przez nasz zespół agencyjny. Chętnie doradzimy Ci w tej kwestii i pomożemy ustawić płatne reklamy w social mediach czy Google, jeśli się na to zdecydujesz. 

Czy dzięki SEO copywriting’owi moja sprzedaż wzrośnie?

Mamy taką nadzieję. Jeśli powierzysz nam kompleksowe zajęcie się Twoją stroną/sklepem firmowym, od treści po SEO, to nasze działania powinny przynieść dobre rezultaty w postaci lepszej widoczności strony w wyszukiwarkach. Dzięki temu na pewno więcej osób odwiedzi Twoją stronę, jednak czy kupi? To zależy czy Twój produkt lub usługa trafiają w ich potrzeby. Jeśli tak, to możesz liczyć na wzrost sprzedaży.

Dlaczego optymalizacja treści na stronie jest ważna?

Optymalizując treści na swojej stronie zwiększasz szansę, że roboty wyszukiwarek odnajdą ją i sklasyfikują jako stronę zawierającą treści, których szukają internauci. Dzięki temu Twoja witryna lub sklep pojawi się wysoko w wynikach Google, co zwiększy konwersję na stronie, czyli liczbę odwiedzających. Wiele z nich zapewne zainteresuje się Twoim produktem czy usługą i dokona zakupu.

Czy możecie zbudować dla mnie stronę od zera?

Tak, jest to możliwe. Współpracujemy z doświadczonymi webmasterami, którzy budują strony internetowe dla naszych klientów. Z punktu widzenia strategii marketingowej sytuacja, gdy najpierw powstają treści, a później dopiero strona dostosowana do tych treści, jest optymalna. 

Czy stosujecie nagłówki i śródtytuły w tekstach?

Oczywiście. Chwytliwe nagłówki oraz śródtytuły to podstawa dobrego SEO copywriting’u. Odpowiednia struktura tekstu, gdzie występują akapity i śródtytuły ułatwia czytelnikowi zapoznanie się z tekstem, a dla robotów Google jest cenną wskazówką na temat zawartości strony. Tworząc nagłówki i śródtytuły sięgamy do naszych zasobów kreatywności oraz wiedzy na temat SEO.

Czy tworzycie opisy produktów i kategorii pod SEO?

Jak najbardziej. Bez odpowiednio zoptymalizowanych opisów produktów i kategorii w sklepie internetowym raczej nie ma co liczyć na sukces w sprzedaży. Więcej na temat procesu optymalizacji opisów w sklepach online przeczytasz w dziale „SEO dla opisów produktów i kategorii”.

Masz inne pytania?
Masz inne pytania?
Śmiało, napisz do nas!

SEO Copywriting – zasady pozycjonowania tekstów w wyszukiwarce Google

Co to jest SEO copywriting?

SEO copywriting to tworzenie wartościowych tekstów, które zawierają frazy i słowa kluczowe. Teksty te muszą przemawiać zarówno do użytkowników, jak i robotów wyszukiwarki. Celem optymalizacji tekstów pod kątem SEO jest poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania. Wówczas szanse, że Twoja witryna zostanie dostrzeżona przez potencjalnych klientów znacząco rosną. SEO copywriting warto zastosować nie tylko na stronie głównej witryny, a także na wszystkich jej podstronach, także blogowych.

Zasady pisania tekstów SEO

Zoptymalizowanie tekstów pod kątem SEO nie jest łatwym zadaniem. Wymaga bowiem wiedzy na temat działania algorytmów Googla, właściwego doboru słów i fraz kluczowych oraz znajomości zasad pisania zgodnie z zasadami SEO. Ale co to znaczy „pisać pod SEO”? Dla wielu osób SEO copywriting wciąż kojarzy się z upychaniem słów i fraz kluczowych w tekście. Jednak te czasy już minęły. Zaawansowane algorytmy Googla odczytują treść niemal tak dobrze jak użytkownik i są w stanie ocenić czy tekst SEO zawiera wartościowe informacje dla odbiorcy, czy też jest jedynie mało atrakcyjnym zlepkiem słów kluczowych. Dlatego teksty do pozycjonowania muszą być ciekawe merytorycznie dla odbiorcy, ale także zawierać odpowiednią liczbę, właściwie dobranych słów kluczowych w akapitach i nagłówkach. Co ważne, aby trafnie wybrać słowa i frazy kluczowe należy wiedzieć kto jest odbiorcą naszego tekstu i jakie są jego potrzeby, inaczej mówiąc – jakie zapytana odnośnie danego tematu wpisuje w wyszukiwarkę. Ta wiedza to fundament skutecznego SEO copywritingu.

Nagłówki i linkowanie – ważne elementy SEO copywriting’u

Optymalizacja tekstu pod kątem SEO to nie tylko odpowiednie nasycenie treści słowami kluczowymi, ale także stworzenie odpowiedniej struktury tekstu uwzględniającej tytuł, nagłówki H1, H2 itd., a także linkowanie wewnętrzne. Tytuł oraz nagłówki w tekstach pod SEO wskazują robotom Googla o czym jest tekst oraz jego poszczególne paragrafy. Dlatego copywriter SEO musi się wykazać kreatywnością, aby tytuł i nagłówki przyciągnęły uwagę zarówno użytkowników, jak i algorytmów Google. W SEO copywriting ważne jest także linkowanie do treści wewnątrz witryny. Zoptymalizowanie nagłówków oraz linków pod kątem SEO to niezbędny element poprawy widoczności strony internetowej w wynikach wyszukiwania.

Czy potrzebujesz copywritera SEO?

Skuteczna optymalizacja tekstu SEO, np. blogowego, nie jest łatwym zadaniem. Stworzenie dobrego tekstu SEO wymaga zarówno doświadczenia w pisaniu treści, jak i wiedzy z zakresu content marketingu, metod analizy konkurencji oraz działania algorytmów Google. Copywriter SEO tworząc akapity i nagłówki musi wiedzieć jak umiejętnie pisać, aby tekst był naturalny i atrakcyjny dla użytkownika, a jednocześnie nasycony słowami kluczowymi według zasad SEO copywriting’u. Dlatego działania SEO często wykonuje doświadczony content writer, który pisząc tekst kreatywnie wplata słowa kluczowe w wartościowy content, zgodnie z najlepszymi zasadami SEO copywritingu.

Wiemy jak pisać dobre teksty SEO

Chcesz, aby Twój content był dobrze zoptymalizowany pod kątem SEO? Zgłoś się do nas. Profesjonalne przygotowanie treści SEO to nasza specjalność. Oferujemy pisanie treści pod SEO na bloga, strony internetowe oraz sklepy online – opisy produktów i opisy kategorii. Praca SEO w naszym wykonaniu zwiększy ruch na stronie przynoszą wymierne korzyści dla Twojego biznesu.


OUT OF THE BOX

Powiązane usługi

E-mail marketing

Prowadzenie newsletterów firmowych, doradztwo i automatyzacja komunikacji.

Więcej

Zewnętrzny dział copywritingu

Zatrudnij nas jako Twój zewnętrzny dział komunikacji i copywritingu.

Więcej

Filmy korporacyjne

Filmy korporacyjne, case studies, animacje. Od scenariusza do postprodukcji.

Więcej
Wzbudziliśmy Twoje zaufanie?
JESTEŚ NA KOŃCU TEJ STRONY

Wzbudziliśmy Twoje zaufanie?

Masz konkretną potrzebę związaną z SEO copywritingiem? Opowiedz nam o tym, a my postaramy się znaleźć dla Ciebie najlepsze rozwiązanie.

Wyślij do nas pytanie