Copywriting sprzedażowy


Dobry sprzedawca to skarb. Wiesz o tym, prawda? A czy potrafisz sobie wyobrazić całą armię świetnych sprzedawców, którzy pracują dla Ciebie bez wytchnienia? 24 godziny na dobę! A do tego nie biorą za to pensji. Płacisz im tylko raz na początku, a potem już tylko generują dla Ciebie zyski. Tak właśnie działają profesjonalnie napisane, skuteczne treści sprzedażowe. Jeżeli Twoja sprzedaż w Internecie kuleje albo po prostu chcesz sprzedawać więcej - skorzystaj z pomocy naszych specjalistów od copywritingu sprzedażowego.

KRÓTKO I NA TEMAT:

[1] Napiszemy teksty, które przełożą się na wzrost sprzedaży

Copywriting sprzedażowy to klasyka gatunku. Jeżeli potrzebujesz strony, która jak najlepiej konwertuje ruch na sprzedaż, pomożemy Ci to osiągnąć.

[2] Copywriterzy, którzy mogą się pochwalić wynikami

W naszym zespole pracują copywriterzy, którzy od lat specjalizują się w copywritingu sprzedażowym. Ich praca przekłada się na konkretne cyfry. A te robią wrażenie.

[3] Testowanie i optymalizowanie konwersji

Nie zadowalamy się przeciętnymi wynikami. W copywritingu sprzedażowym zawsze jest przestrzeń do poprawy. Naszym celem jest konwersja, która Cię rzeczywiście zadowoli.

[4] Udoskonalanie istniejących już treści

Możemy napisać tekst od początku lub przerobić istniejące już na stronie treści. Oczywiście jeżeli stanowią one solidną podstawę do zmian. 

Copywriting sprzedażowy
×
×
×
×
Nasz sposób działania

Standardy agencyjne

Jeżeli interesują Cię oferowane przez nas usługi dotyczące copywritingu sprzedażowego, pozwól, że opowiemy Ci, jak przygotowujemy się i jak realizujemy zlecenia dla naszych klientów.

Sprawdź, jak działamy --->

  • Poznajemy się

    Poznajemy Twoją firmę, produkt lub usługę. Dowiadujemy się, kim są Twoi klienci, jakie mają potrzeby i w jaki sposób Ty możesz je zaspokoić w sposób, który wyróżni Cię od konkurencji. Na tym etapie podamy Ci wstępną wycenę.

  • Briefing

    Tworzymy dokument, który zawiera wszystkie niezbędne informacje. Wiele pytań, które Ci zadamy, naprowadzi Cię na nowy sposób myślenia o Twoich produktach. Twoje odpowiedzi pomogą nam lepiej Cię zrozumieć i opracować właściwy plan. Na tym etapie podamy Ci ostateczną wycenę.

  • Makieta strony sprzedażowej

    Kolejnym etapem będzie przeprowadzenie własnego researchu oraz zbudowanie strategii argumentacji sprzedażowej. Na jej podstawie powstanie pierwszy plan rozłożenia tekstów, czyli makieta strony www. To będzie nasz bazowy pomysł na teksty, który Ci przedstawimy.

  • Tworzenie tekstów i grafik

    Jeżeli nasza wstępna koncepcja Ci się spodoba, zabieramy się do pracy nad całością treści. Potrzebujemy na to zazwyczaj około 10 dni.

  • Poprawki i uzupełnienia

    Otrzymasz od nas szablon strony z roboczą wersją tekstów. To jest czas wnoszenia poprawek, zmieniania i dodawania elementów, których zabrakło. Zazwyczaj pracujemy na współdzielonym dokumencie w Google Docs, więc tego typu współpraca przebiega bardzo sprawnie.

  • Akceptacja

    Poprawiamy teksty do momentu Twojej ostatecznej akceptacji. Chcemy, żebyś był w 100% zadowolony z ostatecznej wersji.

  • Wdrożenie

    Przesyłamy Ci tekst do umieszczenia na Twojej stronie. Może on zawierać nasze uwagi lub instrukcje dla webmastera.

  • Optymalizacja

    Na Twoje życzenie możemy stworzyć dwie wersje tekstów lub pewnych ich elementów - np. nagłówków lub call to action - żeby przeprowadzić testy A/B. Możemy też po jakimś czasie dokonać z Tobą analizy wyników sprzedażowych i nanieść zmiany, które mogą ulepszyć stronę.

Najczęściej Zadawane Pytania

Jak długa powinna być strona sprzedażowa?

Nie ma reguły. Są strony, którym wystarczy klika bloków tekstu, są też takie, które można przewijać „kilometrami”. Wszystko zależy od produktu, od grupy docelowej oraz od informacji, które muszą być przekazane. W wielu przypadkach dobrze opisana, długa oferta sprawdza się lepiej niż ta, która nie zawiera wszystkich potrzebnych informacji. Zaproponujemy Ci najlepsze wg nas rozwiązanie.

Mój produkt nie różni się od konkurencyjnego, co wtedy?

Okej. Być może jednak Twoja konkurencja nie potrafi zakomunikować pewnych informacji tak, jak my to dla Ciebie zrobimy. Nawet w niepozornym produkcie może skrywać się coś, co wzbudzi pragnienie Twoich odbiorców. Trzeba tylko to coś znaleźć lub mieć pomysł na argumentację sprzedażową. Znalezienie takiego zapalnika emocji to nasz główny cel.

Czy gwarantujecie, że teksty będą lepiej sprzedawać?

Nie możemy dać takiej gwarancji. Praktycznie zawsze sprzedaż rośnie. Nie zawsze jednak będzie to spektakularny wzrost. Statystyka jest po naszej stronie, ale copywriting to poligon prób i błędów. Nawet najlepsi copywriterzy szukają właściwych dróg, testując pewne pomysły i założenia. Oczywiście będziemy robić wszystko, żeby już od początku współpracy wykręcać dobre wyniki, ale nie chcemy obiecywać Ci, że każdy nasz tekst będzie żyłą złota. Nie poddajemy się jednak po pierwszych niepowodzeniach i jeżeli nadal będziesz chciał z nami współpracować, zrobimy wszystko, żeby trafić na właściwy trop.

Co, jeżeli po czasie nie będę zadowolony z efektów?

Ustalamy dodatkowe wynagrodzenie (będzie niższe niż w przypadku pierwszych tekstów) i możemy zająć się zmianami i optymalizacją treści. Zazwyczaj dzieje się to, gdy jesteśmy bogatsi o doświadczenia i wyposażeni w statystyki oraz nagrania z zachowania klientów na stronie - to bardzo cenne informacje, które mogą pomóc w dokonaniu właściwych zmian na stronie.

Czy rozliczacie się za procent od wzrostu sprzedaży?

W wyjątkowych przypadkach i w dobrze rokujących projektach tak. Jeżeli interesuje Cię taka forma współpracy, daj nam znać i opisz, jak według Ciebie mogłaby wyglądać taka forma rozliczeń.

Jak tworzyć treści na landing page i inne teksty sprzedażowe, które konwertują? Znajdź copywritera, który wie, na czym polega copywriting sprzedażowy

Poznaj moc skutecznego copywritingu sprzedażowego

Dobry copywriting sprzedażowy to ten typ copywritingu, który – przynajmniej w teorii – najskuteczniej przekonuje klientów do skorzystania z oferty, zakupu produktu lub usługi, wypełnienia formularza kontaktowego na stronie internetowej czy każdej innej rzeczy, do której chcesz nakłonić Twoich odbiorców. Stoją za nim rozwijane od lat techniki marketingowe i perswazyjne, dzięki którym niejeden biznes zwiększył konwersję i wzniósł się na szczyt w swojej branży. Co otrzymasz, wykorzystując tę gałąź marketingu? Wyższe wyniki sprzedażowe, czyli – krótko mówiąc – wzrost zysków. Właśnie to sprawia, że copywriting sprzedażowy rządzi i niejednokrotnie jest lepszym rozwiązaniem od najwymyślniejszej kreatywności.

 

 

Chcesz sprzedawać usługi i produkty za pośrednictwem landing page?

Więc najpierw zdobądź uwagę klienta. To podstawa całego marketingu, ale copywritingu sprzedażowego w szczególności. Bez niej nie zdołasz doprowadzić Twoich odbiorców do najważniejszego punktu w Twojej ofercie, czyli CTA, z ang. call to actionwezwania do działania, które będzie dla kupującego jasną instrukcją, co należy zrobić po przeczytaniu Twojego tekstu sprzedażowego.

Odwołaj się do potrzeb klienta, podziałaj perswazją

Wielu marketerom wydaje się, że dobry produkt czy usługa obronią się same, że wystarczy podać specyfikację techniczną i napisać, że nasz produkt jest najlepszy. Niestety, tak nie tworzy się skutecznych tekstów sprzedażowych. Musisz pisać językiem korzyści. Uwypuklij to, co klient rzeczywiście będzie miał z zakupu Twojego produktu lub skorzystania z usługi, którą oferujesz. Odwołaj się do jego wyobraźni i spraw, by to, co sprzedajesz, urosło w jego oczach do rangi rzeczy idealnych, bez których trudno się obejść.

Najważniejszy jest Twój klient. Dostosuj swój przekaz do grupy docelowej

Aby sprawić, by osoba, która wchodzi na stronę Twojej firmy, pozostała na niej i wykonała to, co jest Twoim określonym celem, tworzenie treści sprzedażowych poprzedź dogłębną analizą grupy docelowej, do której kierujesz swoją ofertę. Tylko to pomoże Ci pisać skuteczne teksty, które przyciągną potencjalnego klienta. Dowiedz się o nim wszystkiego, co tylko możliwe. Być może dzięki temu objawi Ci się zupełnie nowe spojrzenie na twój produkt lub usługę. I właśnie ono może pomóc Ci się wyróżnić, wpłynąć na nawiązanie współpracy z klientem, przekonać go do zakupu produktu lub skorzystania z usługi i w konsekwencji uzyskać jeszcze lepsze wyniki sprzedażowe.

Nagłówki, które konwertują

Wyjdź z założenia, że większość klientów nie będzie miała czasu na czytanie Twojej strony sprzedażowej. By nie utracić uwagi odbiorcy, ogranicz do minimum ilość informacji o Twojej firmie na rzecz jasnego i przejrzystego przekazu. Postaw na mocne, przyciągające uwagę nagłówki, krótkie akapity, wypunktowania i wszystko to, co uatrakcyjnia teksty:

  • infografiki,
  • zdjęcia,
  • wyróżnienia,
  • animacje.

Opisz swoje superlatywy, ale niech to nie będzie przechwalanie się. Skup się na potrzebach klienta i nienachalnej perswazji. Nie wahaj się dzielić atrakcyjną wiedzą z zakresu branży, w której działasz. Przekonaj swoich klientów, że znasz się na tym, co robisz.

Copywriting sprzedażowy to nie tylko Twoja strona internetowa

Do zaprezentowania skutecznych treści biznesowych świetnie sprawdzi się też m.in. podcast, newsletter czy teksty dla e-commerce. Możesz wykorzystać w nich elementy storytellingu i wszystkie znane Ci techniki copywriterskie. Lub zlecić tworzenie Twoich firmowych tekstów copywriterom sprzedażowym z naszej kuźni treści. Pamiętaj, że w dzisiejszych czasach nie tak łatwo wpływa się na decyzje zakupowe jak kiedyś. My możemy pomóc Ci uniknąć popełniania błędów, przez które zainteresowanie Twoją ofertą spada.

OUT OF THE BOX

Powiązane usługi

Content writing

Prowadzenie bloga firmowego, pojedyncze wpisy, strategie wydawnicze, research.

Więcej

E-mail marketing

Prowadzenie newsletterów firmowych, doradztwo i automatyzacja komunikacji.

Więcej

Korekta tekstów i audyt językowy

Korekta i redakcja tekstów z troską o Twój autentyczny przekaz i styl.

Więcej